ArkadaÅŸlar merhaba.
İşe başladığım için bir süredir elimdeki domainleri çıkarıyordum. Geçtiğimiz gün sadece hoşuma gittiği için bir domain aldım. Sizce bu domain çöp mü? Yoksa değerlendireyim mi? (Ticaret forumu gibi düşündüm.)
Alan Adı: esnafadamlar(.)com
Not: Instagram kullanıcı adını da aldım.
Bu Domain Çöp mü?
11
●305
- 15-02-2020, 23:59:08Doğru projeyle hiçbir domain çöp olmaz hocam ama seo açısından bir beklentiniz varsa ne avantaj ne de dezavantaj sağlar.
- 16-02-2020, 00:00:58Şöyle söylim size
Hiçbir domain çöp deildir nasıl değerlendireceğinizi bilmeniz yeterlidir.
Örnek olarak : r10.net domaini bana göre saçma birşey anlamı falan yok yani
Fakat şuan bu domaini yöneten adam nasıl değerlendireceğini bilen biri olmaliki şuan türkiyenin en büyük forumu
- 16-02-2020, 00:08:06Haklısınız.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Açıkçası projeyi tam kestiremedim, sadece hoşuma gittiği için aldım.maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir bakış açısı, eyvallah hocam.Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, tam olarak mesele de burada başlıyor. Doğru projeye doğru yatırım.Aleysia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım hocam, bakalım artık.Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2020, 00:58:07Kimlik doÄŸrulama veya yönetimden onay bekliyor.Günün bilgisi 😁Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle