Şöyle söylim size Hiçbir domain çöp deildir nasıl değerlendireceğinizi bilmeniz yeterlidir.

Örnek olarak : r10.net domaini bana göre saçma birşey anlamı falan yok yani Fakat şuan bu domaini yöneten adam nasıl değerlendireceğini bilen biri olmaliki şuan türkiyenin en büyük forumu