Şöyle söylim size

Hiçbir domain çöp deildir nasıl değerlendireceğinizi bilmeniz yeterlidir.
Örnek olarak :
r10.net domaini bana göre saçma birşey anlamı falan yok yani

Fakat şuan bu domaini yöneten adam nasıl değerlendireceğini bilen biri olmaliki şuan türkiyenin en büyük forumu