Arkadaşlar merhaba.
İşe başladığım için bir süredir elimdeki domainleri çıkarıyordum. Geçtiğimiz gün sadece hoşuma gittiği için bir domain aldım. Sizce bu domain çöp mü? Yoksa değerlendireyim mi? (Ticaret forumu gibi düşündüm.)
Alan Adı: esnafadamlar(.)com
Not: Instagram kullanıcı adını da aldım.