iniz.com ne eder?
48
●2.446
- 03-05-2008, 22:29:56Üyeliği durdurulduTr sartlarina gore domain name fiyatlari dusuk tutuluyor , ama sizin domain uluslar arasi platformlarda en dusuk 500$ dan alici bulur.
- 03-05-2008, 22:33:22Üyeliği durdurulduhiç hoş bi yaklaşım değil seninki.... ama yok bırak sen haklısın 50ytl bu domain..yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu forumda ki bazı çok bilmişler 1 yıl önce LLLL.com lar para etmez diyordu....
geleceği görmeyi bıraktım günü bile göremiyorsunuz... ama yok herşeyi en iyi siz bilirsiniz 50YTL bu domain...
(adam 275$ veriyor artırmada!!! sadece o değil onla beraber artıran en az 100 kişide 200e fit)
yok yok 50 değil 15 ytl bu domain.. zaten dünyada düz - 03-05-2008, 22:38:44email.iniz.com
haber.iniz.com
portal.iniz.com
bence subdomainle güzel siteler üretilir. Fiyatı, bana göre 500$'dan fazla edebilir. - 03-05-2008, 22:40:28MisafirAna postta bana tecrübe ile alakalı bir terim gösterir misin ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda 2 tane domain alıp satan bu işten anlayan adam tecrübe sahibi mi oluyor..
Bu domaine sen olsan kaç para verirdin diye sorulmuş konuda bende cevap verdim , ama sana benim verdiğim fiyatı değerlendirmek düşmez...Ben şu fiyattan alırdım dersin çeker gidersin..
Forumda ne kadar çok yükseklerden uçan üyeler var..Anlamıyorum sizi sanane benim verdiğim fiyattan veya ötekinin verdiği fiyattan..Sana sorulan o mu...Hasbinallah
Verdiğim rakam millattan önceyede ait olabilir ama size bunu yorumlamak düşmez , size sorulan ne konuda..Benim veya ötekinin açığını yakalayıp kendi üstünlüğünüzü gösterme çabası içine niye giriyorsunuz.. - 03-05-2008, 22:42:34işte yorum diye buna derim.. +Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2008, 22:50:57Ortada yanlış anlaşılma var yakosin ben 50 ytl veririm dedi. Benim söylediğim değer ise ne kadar eder açısından yorumumdu. Belirtelim o zaman ne dediğimizi. Bana satmaya kalksa ben 60 ytl vermem açıkcası. Ama ne kadar eder derseniz 80-110 demiştim. Biraz daha fazla olabilir.
- 03-05-2008, 22:54:25MisafirAbi ben o domaine bu forumda satılsa 50 lira veririm dedim..Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sedo'da veya snap'ta tabiki daha yüksek değerlerden satılıyor , oralardan almaya kalksam tabi kesenin ağzını açıcam dedim..
Ama yok arkadaşlar verdiğim fiyata taktılar kafayı hocam , bende diyorum ki verdiğim fiyatı boşverin konuda ne soruluyorsa ona cevap verin..
Abi sen benim yazdığım mesajları tekrar oku , ne diyorum bi anlamaya çalış..Birileri birşeyleri savunuyor diye buraya mesaj yazma..Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-05-2008, 22:58:50Üyeliği durduruldutartışmayı bu noktada sen başlatıyorsun.yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanane adamın yorumundan? neden adama böyle diyorsun sen böyle dersen bende sana cevap veririm sen haberdarmısın diye!!!!
yoksa diğer laflarında haklısın.. banane senin yazdığın fiyattan.. adamın biri benim CVCV.com a $75 eder dedi. ağzımı açıp bişi demedim çünkü fikrini soran benim.
ama sen bi başkasına haberdarmısın dersen... bende gelir sana haberdarmısın derim..
sanırım bu konuyada bi kural getirmeniz lazım ... herkes fiyat yazsın sadece başka laga luga etmesin ben dahil! - 03-05-2008, 23:00:05yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada açılan topikler ''ne kadar eder'' sorusuna cevap aramak için açılıyor. her önüne gelenin ne kadar verebileceğini öğrenmek açısından olsa işin içinden çıkılmaz.. r10 un esprisi kalmaz...