• 03-05-2008, 22:29:56
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Tr sartlarina gore domain name fiyatlari dusuk tutuluyor , ama sizin domain uluslar arasi platformlarda en dusuk 500$ dan alici bulur.
  • 03-05-2008, 22:33:22
    #38
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al işte bitane daha..Numune bunlar ya.
    hiç hoş bi yaklaşım değil seninki.... ama yok bırak sen haklısın 50ytl bu domain..

    bu forumda ki bazı çok bilmişler 1 yıl önce LLLL.com lar para etmez diyordu....

    geleceği görmeyi bıraktım günü bile göremiyorsunuz... ama yok herşeyi en iyi siz bilirsiniz 50YTL bu domain...

    (adam 275$ veriyor artırmada!!! sadece o değil onla beraber artıran en az 100 kişide 200e fit)

    yok yok 50 değil 15 ytl bu domain.. zaten dünyada düz
  • 03-05-2008, 22:38:44
    #39
    email.iniz.com
    haber.iniz.com
    portal.iniz.com

    bence subdomainle güzel siteler üretilir. Fiyatı, bana göre 500$'dan fazla edebilir.
  • 03-05-2008, 22:40:28
    #40
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numune sensin, buraya tecrubeli, piyasadan haberdar kişler yorum yazsınlar diye topik açılıyor..

    verdiğiniz rakamlar bir sene öncesinin rakamları, ya bir sene geride kalmışsınız ya da piyasadan haberiniz yok..
    Ana postta bana tecrübe ile alakalı bir terim gösterir misin ?
    Forumda 2 tane domain alıp satan bu işten anlayan adam tecrübe sahibi mi oluyor..

    Bu domaine sen olsan kaç para verirdin diye sorulmuş konuda bende cevap verdim , ama sana benim verdiğim fiyatı değerlendirmek düşmez...Ben şu fiyattan alırdım dersin çeker gidersin..

    Forumda ne kadar çok yükseklerden uçan üyeler var..Anlamıyorum sizi sanane benim verdiğim fiyattan veya ötekinin verdiği fiyattan..Sana sorulan o mu...Hasbinallah

    Verdiğim rakam millattan önceyede ait olabilir ama size bunu yorumlamak düşmez , size sorulan ne konuda..Benim veya ötekinin açığını yakalayıp kendi üstünlüğünüzü gösterme çabası içine niye giriyorsunuz..
  • 03-05-2008, 22:42:34
    #41
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç hoş bi yaklaşım değil seninki.... ama yok bırak sen haklısın 50ytl bu domain..
    bu forumda ki bazı çok bilmişler 1 yıl önce LLLL.com lar para etmez diyordu....
    geleceği görmeyi bıraktım günü bile göremiyorsunuz... ama yok herşeyi en iyi siz bilirsiniz 50YTL bu domain...
    (adam 275$ veriyor artırmada!!! sadece o değil onla beraber artıran en az 100 kişide 200e fit)
    yok yok 50 değil 15 ytl bu domain.. zaten dünyada düz
    işte yorum diye buna derim.. +
  • 03-05-2008, 22:50:57
    #42
    Ortada yanlış anlaşılma var yakosin ben 50 ytl veririm dedi. Benim söylediğim değer ise ne kadar eder açısından yorumumdu. Belirtelim o zaman ne dediğimizi. Bana satmaya kalksa ben 60 ytl vermem açıkcası. Ama ne kadar eder derseniz 80-110 demiştim. Biraz daha fazla olabilir.
  • 03-05-2008, 22:54:25
    #43
    Misafir
    Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada yanlış anlaşılma var yakosin ben 50 ytl veririm dedi. Benim söylediğim değer ise ne kadar eder açısından yorumumdu. Belirtelim o zaman ne dediğimizi. Bana satmaya kalksa ben 60 ytl vermem açıkcası. Ama ne kadar eder derseniz 80-110 demiştim. Biraz daha fazla olabilir.
    Abi ben o domaine bu forumda satılsa 50 lira veririm dedim..
    Sedo'da veya snap'ta tabiki daha yüksek değerlerden satılıyor , oralardan almaya kalksam tabi kesenin ağzını açıcam dedim..
    Ama yok arkadaşlar verdiğim fiyata taktılar kafayı hocam , bende diyorum ki verdiğim fiyatı boşverin konuda ne soruluyorsa ona cevap verin..
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç hoş bi yaklaşım değil seninki.... ama yok bırak sen haklısın 50ytl bu domain..

    bu forumda ki bazı çok bilmişler 1 yıl önce LLLL.com lar para etmez diyordu....

    geleceği görmeyi bıraktım günü bile göremiyorsunuz... ama yok herşeyi en iyi siz bilirsiniz 50YTL bu domain...

    (adam 275$ veriyor artırmada!!! sadece o değil onla beraber artıran en az 100 kişide 200e fit)

    yok yok 50 değil 15 ytl bu domain.. zaten dünyada düz
    Abi sen benim yazdığım mesajları tekrar oku , ne diyorum bi anlamaya çalış..Birileri birşeyleri savunuyor diye buraya mesaj yazma..
  • 03-05-2008, 22:58:50
    #44
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen anlamı olmayan 4 karakterli domainlerin ne kadardan gittiğinden haberdar mısın ?
    En fazla 50 eder şu durumda..Ama ilerde iyi paraya müşteri bulursun.
    tartışmayı bu noktada sen başlatıyorsun.

    sanane adamın yorumundan? neden adama böyle diyorsun sen böyle dersen bende sana cevap veririm sen haberdarmısın diye!!!!

    yoksa diğer laflarında haklısın.. banane senin yazdığın fiyattan.. adamın biri benim CVCV.com a $75 eder dedi. ağzımı açıp bişi demedim çünkü fikrini soran benim.

    ama sen bi başkasına haberdarmısın dersen... bende gelir sana haberdarmısın derim..


    sanırım bu konuyada bi kural getirmeniz lazım ... herkes fiyat yazsın sadece başka laga luga etmesin ben dahil!
  • 03-05-2008, 23:00:05
    #45
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana postta bana tecrübe ile alakalı bir terim gösterir misin ?
    Forumda 2 tane domain alıp satan bu işten anlayan adam tecrübe sahibi mi oluyor..

    Bu domaine sen olsan kaç para verirdin diye sorulmuş konuda bende cevap verdim , ama sana benim verdiğim fiyatı değerlendirmek düşmez...Ben şu fiyattan alırdım dersin çeker gidersin..

    Forumda ne kadar çok yükseklerden uçan üyeler var..Anlamıyorum sizi sanane benim verdiğim fiyattan veya ötekinin verdiği fiyattan..Sana sorulan o mu...Hasbinallah

    Verdiğim rakam millattan önceyede ait olabilir ama size bunu yorumlamak düşmez , size sorulan ne konuda..Benim veya ötekinin açığını yakalayıp kendi üstünlüğünüzü gösterme çabası içine niye giriyorsunuz..

    Burada açılan topikler ''ne kadar eder'' sorusuna cevap aramak için açılıyor. her önüne gelenin ne kadar verebileceğini öğrenmek açısından olsa işin içinden çıkılmaz.. r10 un esprisi kalmaz...