Numune sensin, buraya tecrubeli, piyasadan haberdar kişler yorum yazsınlar diye topik açılıyor..
verdiğiniz rakamlar bir sene öncesinin rakamları, ya bir sene geride kalmışsınız ya da piyasadan haberiniz yok..
Ana postta bana tecrübe ile alakalı bir terim gösterir misin ?
Forumda 2 tane domain alıp satan bu işten anlayan adam tecrübe sahibi mi oluyor..
Bu domaine sen olsan kaç para verirdin diye sorulmuş konuda bende cevap verdim , ama sana benim verdiğim fiyatı değerlendirmek düşmez...Ben şu fiyattan alırdım dersin çeker gidersin..
Forumda ne kadar çok yükseklerden uçan üyeler var..Anlamıyorum sizi sanane benim verdiğim fiyattan veya ötekinin verdiği fiyattan..Sana sorulan o mu...Hasbinallah
Verdiğim rakam millattan önceyede ait olabilir ama size bunu yorumlamak düşmez , size sorulan ne konuda..Benim veya ötekinin açığını yakalayıp kendi üstünlüğünüzü gösterme çabası içine niye giriyorsunuz..