yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana postta bana tecrübe ile alakalı bir terim gösterir misin ?
Forumda 2 tane domain alıp satan bu işten anlayan adam tecrübe sahibi mi oluyor..

Bu domaine sen olsan kaç para verirdin diye sorulmuş konuda bende cevap verdim , ama sana benim verdiğim fiyatı değerlendirmek düşmez...Ben şu fiyattan alırdım dersin çeker gidersin..

Forumda ne kadar çok yükseklerden uçan üyeler var..Anlamıyorum sizi sanane benim verdiğim fiyattan veya ötekinin verdiği fiyattan..Sana sorulan o mu...Hasbinallah

Verdiğim rakam millattan önceyede ait olabilir ama size bunu yorumlamak düşmez , size sorulan ne konuda..Benim veya ötekinin açığını yakalayıp kendi üstünlüğünüzü gösterme çabası içine niye giriyorsunuz..

Burada açılan topikler ''ne kadar eder'' sorusuna cevap aramak için açılıyor. her önüne gelenin ne kadar verebileceğini öğrenmek açısından olsa işin içinden çıkılmaz.. r10 un esprisi kalmaz...