macrocin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almadan duramıyorum :)
14
●606
- 16-08-2014, 13:26:13Üyeliği durdurulduHerkesin yorumuna/görüşüne saygı duyarım. Sonuçta değerlendirme konusu, yorum almak için var.
Ama şunu da belirteyim, burada "ne saçma domain" dedikleri domainlerden 800-1000 TL ye sattıklarım da oldu. Domain alıcısına satılır
- 16-08-2014, 13:34:29Üyeliği durdurulduben domainleri özelliklerine göre değerlendirdim kardeş 2 sininde trusrank değeri 0 1 yıllık domainler ben almazdım şahsen ama projesi olan falan çıkarsa alabilir .ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2014, 13:44:05Üyeliği durdurulduBen eleştiriye açığım. Fikrinize saygı duyarım. Zaten değişik fikirler duymak için açıyorum değerlendirme konularını. Vakit ayırıp yazmış olmanız bile güzel benim için.trbest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 domain alıp, 500 e sattığım da oldu. Yeni reg, daha önce hiç reglenmemiş, drop bile değil yani. Belli olmaz nasip.
Gönül ister hep premium olsun portföyde, ama olmuyor işte
- 16-08-2014, 13:49:26Üyeliği durdurulduEvet haklısınız.macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence şu kriterler önemli:
1. Yaş
2. Premium durumu
3. Jenerik mi?
4. Çok aranan bir keyword mü?
5. Kulağa hoş geliyor mu?
Öyle işte