ben domainleri özelliklerine göre değerlendirdim kardeş 2 sininde trusrank değeri 0 1 yıllık domainler ben almazdım şahsen ama projesi olan falan çıkarsa alabilir .
Ben eleştiriye açığım. Fikrinize saygı duyarım. Zaten değişik fikirler duymak için açıyorum değerlendirme konularını. Vakit ayırıp yazmış olmanız bile güzel benim için.
0 domain alıp, 500 e sattığım da oldu. Yeni reg, daha önce hiç reglenmemiş, drop bile değil yani. Belli olmaz nasip.
Gönül ister hep premium olsun portföyde, ama olmuyor işte