ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin yorumuna/görüşüne saygı duyarım. Sonuçta değerlendirme konusu, yorum almak için var.

Ama şunu da belirteyim, burada "ne saçma domain" dedikleri domainlerden 800-1000 TL ye sattıklarım da oldu. Domain alıcısına satılır
ben domainleri özelliklerine göre değerlendirdim kardeş 2 sininde trusrank değeri 0 1 yıllık domainler ben almazdım şahsen ama projesi olan falan çıkarsa alabilir .