• 27-12-2007, 21:13:33
    #1
    trabzonsporum.com ne kadar eder acaba ?
  • 28-12-2007, 02:09:05
    #2
    buraya yazıcak birtane bile vatandaş yokmu helal olsun herkese o zaman ne diyim....!
  • 28-12-2007, 02:12:38
    #3
    sephia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya yazıcak birtane bile vatandaş yokmu helal olsun herkese o zaman ne diyim....!
    bu ne şimdi?
  • 28-12-2007, 02:16:40
    #4
    bence değerli bir domain Trabzon'lu ve Trabzonsporu seven arkadaşlar çok güzel projeler düşünebilir.
    Umarım istediğiniz bir fiyata satarsınız
  • 28-12-2007, 11:22:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bjk liyim TS seven arkadaslar fiyat verse daha iyi olur
  • 28-12-2007, 12:18:16
    #6
    sephia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya yazıcak birtane bile vatandaş yokmu helal olsun herkese o zaman ne diyim....!
    şu mesajıma bile millet alınıp yagdırmış -repi oraya yagdırcanıza buraya yazı yazsaydı o - repi verenler daha faydalı vatandaşlar olduklarına inanırdım ve o insanların nasıl bi zihniyete sahip olduklarını tahmin edebiliyorum şimdide yagdırın -leri umrumda deil yorum yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.
  • 28-12-2007, 13:25:11
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bu domaini trabzonsporlular forumlarında iyi bir fiyata satabilirsin,ne de olsa en ateşli trabzonsporlular o forumlarda geziyorlardır...Saygılar...
  • 28-12-2007, 18:44:27
    #8
    sephia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu mesajıma bile millet alınıp yagdırmış -repi oraya yagdırcanıza buraya yazı yazsaydı o - repi verenler daha faydalı vatandaşlar olduklarına inanırdım ve o insanların nasıl bi zihniyete sahip olduklarını tahmin edebiliyorum şimdide yagdırın -leri umrumda deil yorum yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.
    Eksi rep problem değil ama en azından ben senin gibi rep mesdajına küfür yazmadım'
  • 28-12-2007, 18:58:59
    #9
    Kaça verirsin domaini?