trabzonsporum.com
8
●1.092
- 28-12-2007, 11:22:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bjk liyim
TS seven arkadaslar fiyat verse daha iyi olur
- 28-12-2007, 12:18:16şu mesajıma bile millet alınıp yagdırmış -repi oraya yagdırcanıza buraya yazı yazsaydı o - repi verenler daha faydalı vatandaşlar olduklarına inanırdım ve o insanların nasıl bi zihniyete sahip olduklarını tahmin edebiliyorum şimdide yagdırın -leri umrumda deilsephia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.
- 28-12-2007, 18:44:27Eksi rep problem değil ama en azından ben senin gibi rep mesdajına küfür yazmadım'sephia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle