şu mesajıma bile millet alınıp yagdırmış -repi oraya yagdırcanıza buraya yazı yazsaydı o - repi verenler daha faydalı vatandaşlar olduklarına inanırdım ve o insanların nasıl bi zihniyete sahip olduklarını tahmin edebiliyorum şimdide yagdırın -leri umrumda deil

yorum yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.
Eksi rep problem değil ama en azından ben senin gibi rep mesdajına küfür yazmadım'