buraya yazıcak birtane bile vatandaş yokmu helal olsun herkese o zaman ne diyim....!
şu mesajıma bile millet alınıp yagdırmış -repi oraya yagdırcanıza buraya yazı yazsaydı o - repi verenler daha faydalı vatandaşlar olduklarına inanırdım ve o insanların nasıl bi zihniyete sahip olduklarını tahmin edebiliyorum şimdide yagdırın -leri umrumda deil

yorum yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.