Ücretli Jenerik domainlerinize talibim
267
●9.910
- 04-12-2021, 13:37:34Öncelikle yapmış olduğun alıntı ile herkesi rahatsız etmen hiç hoş değil senin adına konu sahibi olduğum için rahatsız olan herkesten özür diliyorum. Bu Konu içeriğinde onlarca kişiyle pazarlık yaptım ve çok güzel alımlarda yaptım bu alımları sizlerle paylaşmam alabileceğim diğer domainleri etkileyeceğinden ötürü doğru olacağını düşünmüyorum. Ama isterlerse domainlerini satın aldığım arkadaşlar yazabilirler bunun için diyebileceğim bir şey yok. Bunla birlikte bu konu üzerinden benim dışımda domain satın alan arkadaşlarında olduğunu biliyorum onlarda isterlerse yazabilirler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, insanlar zaman ayırıyor çünkü alan adlarını satmak istiyorlar, bu konu gibi bir çok konuda veya platformda zaman ayırdıkları gibi...
Eğer r10 kuralları içeriğinde alım ve satımların belirtilmesi konusunda bir kural varsa da eğer bu konunun kapatılmasını talep ederim çünkü ne almış olduğumu ve ne de satmış olduğumu paylaşmak bana göre değil, sevgiler. - 04-12-2021, 14:21:41Konuda postum bulunması nedeniyle rahatsız olmadım. Konudaki tekrar aktif olduğunu söylediğiniz mesajınızda platformdan alımlar yaptığınızı yazdığınız için bir arkadaşımızda çıkmış ve bu kadar post sahibini alıntılayarak mesaj yazan kişilerden alıp almadığınızıda böyle bir şekilde alıntıdan dolayı bilgilendirme gitmesi ve konuda yazmak isteyenlerin önünü açmış. Ben bu davranışı sizi ciddi bir alım yapabilecek biri gördüğü için yaptığını düşünüyorum. Bu arada ben teklif etmedim ama bu konunun ilk açıldığında bir arkadaşımın size bendeki bir domaini sunması üzerine sizinle görüştüğümüzü ve sizinde ciddi bir kişilik sergilediğinizi burada aklında soru olanlar için belirtmek isterim. Konuyu takip edenler için bizim ve konu sahibinin sunduğu yatırımcıların fiyat konusunda uyuşmadığımız için anlaşamadık. Traderlarınızda ise bu konu açılımından beri konuyla uyumlu pozitif bir trader görünmüyor. Yani aldığınız domainleri platforma üye olmayan insanlardan da almış olabileceğiniz ihtimali tabi ki var. Konu açılımından sonra aldığınız domainleri burada paylaşmanızın ne sakıncası olabilir ki? Son mesajınızda ki gibi bir içerikle tepki vermeniz kafalarda daha çok kuşku uyandırır. Biraz da buranın domain alım satımında ciddi ve kaliteli bir yer olmasını arzulayan herkes bu şekilde sorusunu size konuya yazan kişileride alıntılayarak yazabilir, bunda hiç bir yerilecek durum yok. Hatta bundan memnun olup aldığınız isimleri de göğsünüzü gere gere yazmanız gerekirdi.dursunkarabatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 18:25:04İlle de yazılması gerekmez ama domain teklifleri konu üzerinden cevap yazarak ve konuda açıkça belirtilerek alınıyorsa, satın alınanların da konuda fiyatsız şekilde belirtilmesinde bir sakınca olmaz. Trade puanlarına da yansırsa tabii teklif iletmek isteyenler için itici güç olur. Yoksa tabii ki konuda öyle bir açıklama konusunda mecburiyet olamaz.
- 04-12-2021, 19:29:30https://www.r10.net/domain-degerlend...post1081432611
bu başlıktaki domainime 35.000 tl teklif edilmiş olup teklif tarafımca kabul edilmemiştir. domainim için güncel istediğim fiyat 35.000 $ dır. yılbasından sonra 50.000 $ a cıkarmayı dusunuyorum. - 04-12-2021, 21:35:07Bu konu hakkında son kez yazıyorum; Düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum, tabi ki alım ve satımları söylemek bu konuya fayda sağlar ve domainlerini satmak isteyen kişileri teşvik eder ama dediğim gibi alım ve satımlarımı söylemek bana göre değil. Tekrardan belirtmek istiyorum uzun süredir bu alanda deneyimlediğim bir şey var o da alım satımlarımın belirttirdiğin de diğer alım satımlarımın etkilenmesi olmuştur. Örnek verecek olursak bu konu üzerinden gelecek yılki seçimlerle alakalı bir domaini x.xxx$'a almış oldum ama bu konu üzerinde buna benzer daha iyi domaini xxx tl'ye de almış oldum. Şimdi benim açımdan düşünecek olursanız x.xxx$' fiyatını gören kullanıcı daha iyi bir domaini xxx tl'ye satar mıydı? (xxx tl'ye satan arkadaş konuyu takip ediyorsa bu soruya isterse cevap verebilir) umarım beni anlamışsınızdır.Kipa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size vermiş olduğum teklif ve süreç hakkında ne kadar ciddiysem bu konuda da o kadar ciddi davrandığımdan emin olabilirsiniz, sevgiler. - 04-12-2021, 22:33:34Kendinize göre haklı bir sebep sunarak açıklamanızı yaptınız ve ben şahsen konu açılışıyla birlikte aldığınız alan adlarını hiç merak etmiyorum. Alıntılayarak konuya bize davet eden arkadaşta alım yaptığınız alan adları konusunda fiyat gibi detay istemedi ve böyle bir hakkıda biz dahil tabi ki kimsenin yok. Sadece konu dahilinde aldığınız alan adlarını söylemenizi rica etmesi de çok abdest bir durum değil. Ayrıca dediğiniz gibi bir sorun oluşturmayacağını size açıklayayım. Konu açılında bütçe aralığı "Bütçe Aralığı: x - xx.xxx $" şeklinde bir ibare var. Farzedelim ki konu dahilinde ve sürecinde xx.xxx$ a bir alan adı aldınız ve bunu fiyatını belirtmeden konuda yazdınız. Size bu konuda alan adı sunan kişilerden birinin bu aldığınızla aynı anlamda fakat daha üst seviye bir alan adını sunduğunu düşünelim. Burada fiyat aralığınızda x$ ı baz alarakta kişiye ikili özel görüşmenizde xx$ xxx$ x.xxx$ da sunabilirsiniz. Belirttiğiniz konuda katılmadığımı bende son kez yazarak belirtmek amacıyla yazıyorum.dursunkarabatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar,