Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Not aldım, Satın aldık gibi mesajlar pajlaşmışsınız.Fakat bir tane domain ismi yok ortada,Sakıncası yoksa aldığınız güzide domainlerin isimlerini paylaşabilirmisiniz.Belki benim gibi başka merak edenlerde vardır.İnsanlar size vakit ayırıp yazıyor.Bunu bilmeleri hakları diye düşünüyorum.

İyi forumlar.
Öncelikle yapmış olduğun alıntı ile herkesi rahatsız etmen hiç hoş değil senin adına konu sahibi olduğum için rahatsız olan herkesten özür diliyorum. Bu Konu içeriğinde onlarca kişiyle pazarlık yaptım ve çok güzel alımlarda yaptım bu alımları sizlerle paylaşmam alabileceğim diğer domainleri etkileyeceğinden ötürü doğru olacağını düşünmüyorum. Ama isterlerse domainlerini satın aldığım arkadaşlar yazabilirler bunun için diyebileceğim bir şey yok. Bunla birlikte bu konu üzerinden benim dışımda domain satın alan arkadaşlarında olduğunu biliyorum onlarda isterlerse yazabilirler.
Evet, insanlar zaman ayırıyor çünkü alan adlarını satmak istiyorlar, bu konu gibi bir çok konuda veya platformda zaman ayırdıkları gibi...
Eğer r10 kuralları içeriğinde alım ve satımların belirtilmesi konusunda bir kural varsa da eğer bu konunun kapatılmasını talep ederim çünkü ne almış olduğumu ve ne de satmış olduğumu paylaşmak bana göre değil, sevgiler.