dursunkarabatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle yapmış olduğun alıntı ile herkesi rahatsız etmen hiç hoş değil senin adına konu sahibi olduğum için rahatsız olan herkesten özür diliyorum. Bu Konu içeriğinde onlarca kişiyle pazarlık yaptım ve çok güzel alımlarda yaptım bu alımları sizlerle paylaşmam alabileceğim diğer domainleri etkileyeceğinden ötürü doğru olacağını düşünmüyorum. Ama isterlerse domainlerini satın aldığım arkadaşlar yazabilirler bunun için diyebileceğim bir şey yok. Bunla birlikte bu konu üzerinden benim dışımda domain satın alan arkadaşlarında olduğunu biliyorum onlarda isterlerse yazabilirler.
Evet, insanlar zaman ayırıyor çünkü alan adlarını satmak istiyorlar, bu konu gibi bir çok konuda veya platformda zaman ayırdıkları gibi...
Eğer r10 kuralları içeriğinde alım ve satımların belirtilmesi konusunda bir kural varsa da eğer bu konunun kapatılmasını talep ederim çünkü ne almış olduğumu ve ne de satmış olduğumu paylaşmak bana göre değil, sevgiler.
Konuda postum bulunması nedeniyle rahatsız olmadım. Konudaki tekrar aktif olduğunu söylediğiniz mesajınızda platformdan alımlar yaptığınızı yazdığınız için bir arkadaşımızda çıkmış ve bu kadar post sahibini alıntılayarak mesaj yazan kişilerden alıp almadığınızıda böyle bir şekilde alıntıdan dolayı bilgilendirme gitmesi ve konuda yazmak isteyenlerin önünü açmış. Ben bu davranışı sizi ciddi bir alım yapabilecek biri gördüğü için yaptığını düşünüyorum. Bu arada ben teklif etmedim ama bu konunun ilk açıldığında bir arkadaşımın size bendeki bir domaini sunması üzerine sizinle görüştüğümüzü ve sizinde ciddi bir kişilik sergilediğinizi burada aklında soru olanlar için belirtmek isterim. Konuyu takip edenler için bizim ve konu sahibinin sunduğu yatırımcıların fiyat konusunda uyuşmadığımız için anlaşamadık. Traderlarınızda ise bu konu açılımından beri konuyla uyumlu pozitif bir trader görünmüyor. Yani aldığınız domainleri platforma üye olmayan insanlardan da almış olabileceğiniz ihtimali tabi ki var. Konu açılımından sonra aldığınız domainleri burada paylaşmanızın ne sakıncası olabilir ki? Son mesajınızda ki gibi bir içerikle tepki vermeniz kafalarda daha çok kuşku uyandırır. Biraz da buranın domain alım satımında ciddi ve kaliteli bir yer olmasını arzulayan herkes bu şekilde sorusunu size konuya yazan kişileride alıntılayarak yazabilir, bunda hiç bir yerilecek durum yok. Hatta bundan memnun olup aldığınız isimleri de göğsünüzü gere gere yazmanız gerekirdi.