• 05-11-2008, 21:35:56
    #10
    hepsini al bencede
  • 05-11-2008, 23:16:31
    #11
    başka site ismi önerecek olanınız var mı? başka isimler de arıyorum
  • 06-11-2008, 03:08:02
    #12
    cuil mi ne vardı yeni arama motoru belki onlarda uluslararası domainlere girerler ama düşük ihtimal ayrıca facebook olabilir tabi onlarda uluslararası çalışırlarsa
  • 06-11-2008, 08:39:39
    #13
    facebook'a baktım boş ama düşünmüyorum çünkü daha türkiyede bile bir alan adları yok
  • 06-11-2008, 08:49:34
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    microsoft ve hotmaili alırsan yanar elinde.
    onların şirket avukatları zaten iş olsada dava açsak diye bekliyorlar.

    ama msn i alırsan, bişey yapamazlar. benim markam felan derlerse, sende mersin şen nalburiye diye naylon şirket kurarsın, hayır benim markam dersin =) . bunda daha avantajlı olursun.
  • 06-11-2008, 09:44:04
    #15
    ama microsoft'tan biriyle görüştüm değerlendirirler dedi. iki üç kuruş için microsoft mahkemeyle mi uğraşacak? uğraşsada elimden domaini almaktan başka bir şey yap(a)mazlar
  • 06-11-2008, 16:34:48
    #16
    örnek mesela bende coca colayla papaz olmuştum. devamlı ihtarname yolluyorlardı. en sonunda domaini başkasına sattım.

    ama yani o kadar zor değil uğraşmak.
    http://www.wipo.int/
    adresine 1500 USD karşılığında, davayla senden alabilirler.

    tabi belki sen 1000 USD ye satarım dersin, 500 USD kar ederler, ama bana göre microsoftun böyle birşey yapcağını sanmam, sana kazandırmak istemez.
  • 06-11-2008, 20:37:10
    #17
    yanacaksa da bir domain yanacak zaten gözden çıkarmışım şansımı denemek istiyorum onlara karşı
  • 06-11-2008, 22:12:24
    #18
    hocam microsoft.com.xx i al bence domainin uzantısını da söylersin isteyen olursa satarsın