microsoft ve hotmaili alırsan yanar elinde.
onların şirket avukatları zaten iş olsada dava açsak diye bekliyorlar.

ama msn i alırsan, bişey yapamazlar. benim markam felan derlerse, sende mersin şen nalburiye diye naylon şirket kurarsın, hayır benim markam dersin =) . bunda daha avantajlı olursun.