örnek mesela bende coca colayla papaz olmuştum. devamlı ihtarname yolluyorlardı. en sonunda domaini başkasına sattım.

ama yani o kadar zor değil uğraşmak.
http://www.wipo.int/
adresine 1500 USD karşılığında, davayla senden alabilirler.

tabi belki sen 1000 USD ye satarım dersin, 500 USD kar ederler, ama bana göre microsoftun böyle birşey yapcağını sanmam, sana kazandırmak istemez.