• 10-03-2026, 15:22:22
    #1
    Arkadaşlarla şakalaşırken yaş sebebi ile devredışı bırakıldı. Destek açıp gerekenleri yapmama rağmen bot yanıt veriyor. Ne yapmalıyım? İçine de giremiyorum devre dışı bırakıldı diyor.
  • 10-03-2026, 15:44:27
    #2
    geçmiş olsun kurtarılmaz o artık
  • 10-03-2026, 17:07:45
    #3
    Hocam yıllardır Discord ile uğraştım ama discord ekibinden birşey bekleme ilgilenmiyorlar o hesabı daha açamazsın geçmiş olsun hesap kapanmış