Arkadaşlarla şakalaşırken yaş sebebi ile devredışı bırakıldı. Destek açıp gerekenleri yapmama rağmen bot yanıt veriyor. Ne yapmalıyım? İçine de giremiyorum devre dışı bırakıldı diyor.