


- 2019'dan beri boost yapmaktadır.
- 2018'den itibaren nitro satın alınmıştır.
- Hesap tamamen temizdir, arkadaşlarıyla DM'ler temizlenmektedir.
- 6 ay önce hesabı teslim aldığım zaman OG yani kullanılan hesabın gmaili termletilmişti.
- Bağlantılar kısmına herhangi bir şey bağlarken hata alınmıyor.
- Hesapta ödeme banı yok, 27 liradan otomatik ödeme yapıyor. Kendi kartınızı ekleyip devam edebilirsiniz.
- Yakın zamanda gelecek nitro rozetinin en üst seviyesini alacak. (5 yıllık)
- Hesap aktif olarak kullanılmıyor, koleksiyonluk almıştım.