• 2019'dan beri boost yapmaktadır.
  • 2018'den itibaren nitro satın alınmıştır.
  • Hesap tamamen temizdir, arkadaşlarıyla DM'ler temizlenmektedir.
  • 6 ay önce hesabı teslim aldığım zaman OG yani kullanılan hesabın gmaili termletilmişti.
  • Bağlantılar kısmına herhangi bir şey bağlarken hata alınmıyor.
  • Hesapta ödeme banı yok, 27 liradan otomatik ödeme yapıyor. Kendi kartınızı ekleyip devam edebilirsiniz.
  • Yakın zamanda gelecek nitro rozetinin en üst seviyesini alacak. (5 yıllık)
  • Hesap aktif olarak kullanılmıyor, koleksiyonluk almıştım.
Fiyat: $500