Konu
Early Supporter + 24BB [Non-OGE]
19-09-2024, 20:48:15
#1
fantasy1337
2019'dan beri boost yapmaktadır.
2018'den itibaren nitro satın alınmıştır.
Hesap tamamen temizdir, arkadaşlarıyla DM'ler temizlenmektedir.
6 ay önce hesabı teslim aldığım zaman OG yani kullanılan hesabın gmaili termletilmişti.
Bağlantılar kısmına herhangi bir şey bağlarken hata alınmıyor.
Hesapta ödeme banı yok, 27 liradan otomatik ödeme yapıyor. Kendi kartınızı ekleyip devam edebilirsiniz.
Yakın zamanda gelecek nitro rozetinin en üst seviyesini alacak. (5 yıllık)
Hesap aktif olarak kullanılmıyor, koleksiyonluk almıştım.
Fiyat: $500