• 12-04-2020, 03:53:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, ihtiyacım olmadığından dolayı satılıktır. Aylık 10$ olan nitro'dur.
    İstediğim ücret: 40TL!
    - 35TL!

    SATILDI!


    Ticaret puanımda evet olumsuz var fakat ödemesi yapıldığı konu link burada ve daha önce 1 yıllık nitro sattım: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1076611202
  • 12-04-2020, 03:54:55
    #2
    PM gönderildi.
  • 12-04-2020, 03:56:16
    #3
    Hocam kaç adet mevcut toplu alım yapabilirmiyiz
  • 12-04-2020, 03:56:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ATAMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaç adet mevcut toplu alım yapabilirmiyiz
    şuanda 2 adet mevcut
  • 12-04-2020, 03:57:00
    #5
    Pm gönderdim.
  • 12-04-2020, 04:03:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    halen satılmadı arkadaşlar++
  • 12-04-2020, 15:05:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar.
  • 12-04-2020, 17:29:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Astronomia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar.
    Teşekkürler



    1 adet satildi, stok 1 adete düştü!