Discord Aylık Nitro Satışı! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Discord Aylık Nitro Satışı!
7
●
314
R10.net
Sosyal Medya
Diğer Sosyal Medya Ağları
Discord
Discord Aylık Nitro Satışı!
12-04-2020, 03:53:16
#1
Formenosx
Üyeliği durduruldu
Merhaba,
ihtiyacım olmadığından dolayı satılıktır. Aylık 10$ olan nitro'dur.
İstediğim ücret:
40TL!
-
35TL!
SATILDI!
Ticaret puanımda evet olumsuz var fakat ödemesi yapıldığı konu link burada ve daha önce 1 yıllık nitro sattım:
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1076611202
12-04-2020, 03:54:55
#2
mehmetunlu
PM gönderildi.
12-04-2020, 03:56:16
#3
ATAMAN
Hocam kaç adet mevcut toplu alım yapabilirmiyiz
12-04-2020, 03:56:53
#4
Formenosx
Üyeliği durduruldu
ATAMAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kaç adet mevcut toplu alım yapabilirmiyiz
şuanda 2 adet mevcut
12-04-2020, 03:57:00
#5
Berkan
Pm gönderdim.
12-04-2020, 04:03:40
#6
Formenosx
Üyeliği durduruldu
halen satılmadı arkadaşlar++
12-04-2020, 15:05:39
#7
Astronomia
Üyeliği durduruldu
Hayırlı satışlar.
12-04-2020, 17:29:34
#8
Formenosx
Üyeliği durduruldu
Astronomia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar.
Teşekkürler
1 adet satildi, stok 1 adete düştü!
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler