Merhaba, ihtiyacım olmadığından dolayı satılıktır. Aylık 10$ olan nitro'dur.
İstediğim ücret: 40TL!
- 35TL!

SATILDI!


Ticaret puanımda evet olumsuz var fakat ödemesi yapıldığı konu link burada ve daha önce 1 yıllık nitro sattım: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1076611202