Merhaba, ihtiyacım olmadığından dolayı satılıktır. Aylık 10$ olan nitro'dur.
İstediğim ücret: 40TL! - 35TL!
SATILDI!
Ticaret puanımda evet olumsuz var fakat ödemesi yapıldığı konu link burada ve daha önce 1 yıllık nitro sattım:
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1076611202