• 10-02-2026, 04:44:17
    #1
    Sanırım yerli dizilerin çöp olanlarını tv de veriyorlar, iş yapan dizilere platformlar parayı nasıl da basıyor örneği bence Kasaba dizisi olmuş. Beni sardı oyunculuklar doğal güzel başladı seyrediyoruz bakalım
  • 10-02-2026, 05:02:41
    #2
    Hocam bu tarz dizileri ilk sezondan izlemeye başlamam. Bir yıl yeni sezon bekliyorsun bu sürede önceki sezonu unutuyorsun ayrıca dizinin yarıda kesilmesi hiç hoşuma gitmiyor. Bazen yıllarca bekliyorsun final vermeden dizi bitmeden yeni sezon çıkarmayacağını duyuruyorlar Dogs of berlin gibi. Bu arada dogs of berlini öneririm harika polisiye dizisi.
  • 10-02-2026, 05:18:25
    #3
    Dogs of başladım da epey oldu unuttum bakayım ona da..

    Senin dediğin konu şu an çok pluribus dizisini izleyenleri vurdu
  • 10-02-2026, 05:29:33
    #4
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogs of başladım da epey oldu unuttum bakayım ona da..

    Senin dediğin konu şu an çok pluribus dizisini izleyenleri vurdu
    Yeni sezon çıkmayacak tek sezon ama çok sevdim diziyi uzun zaman olmasına rağmen aklıma geldikçe izleyesim geliyor bu arada 'alıntı'ya basarak etiket atabilirsiniz hocam o şekilde bildirim geliyor.