Sanırım yerli dizilerin çöp olanlarını tv de veriyorlar, iş yapan dizilere platformlar parayı nasıl da basıyor örneği bence Kasaba dizisi olmuş. Beni sardı oyunculuklar doğal güzel başladı seyrediyoruz bakalım