Hocam bu tarz dizileri ilk sezondan izlemeye başlamam. Bir yıl yeni sezon bekliyorsun bu sürede önceki sezonu unutuyorsun ayrıca dizinin yarıda kesilmesi hiç hoşuma gitmiyor. Bazen yıllarca bekliyorsun final vermeden dizi bitmeden yeni sezon çıkarmayacağını duyuruyorlar Dogs of berlin gibi. Bu arada dogs of berlini öneririm harika polisiye dizisi.