• 31-08-2025, 11:27:32
    #1
    digitürk üyelik almak istiyorum internetten baktığımda bir sürü site çıkıyor hangi siteden almalıyım kutulu paket almayı düşünüyorum önerir misiniz?
  • 31-08-2025, 11:30:57
    #2
    Selam, Digiturk kutulu alacaksan şuan fiyatlar yükseldi 15 gün önce ciddi indirimler vardı. Tekrar kampanya başlar mı bilmiyorum.
    Digiturk resmi sitesinden alabilrsin.
    https://www.digiturk.com.tr/
  • 31-08-2025, 11:51:50
    #3
    aqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, Digiturk kutulu alacaksan şuan fiyatlar yükseldi 15 gün önce ciddi indirimler vardı. Tekrar kampanya başlar mı bilmiyorum.
    Digiturk resmi sitesinden alabilrsin.
    https://www.digiturk.com.tr/
    hocam üyelik aldım 1 ay once kurulum hala olmadı tekrardan kardesimin üstüne alıcam bu sefer
  • 31-08-2025, 13:15:01
    #4
    Konuyu Okurken Digitürk ün sitesine girdiğim an digitürk tarafından arandım.. tesadüf deilse olağan üstü bişey bu..
  • 31-08-2025, 13:23:55
    #5
    zonedigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üyelik aldım 1 ay once kurulum hala olmadı tekrardan kardesimin üstüne alıcam bu sefer
    https://www.n11.com/urun/digiturk-sp...ulumlu-3464885

    ben iki senedir buradan alıyorum tabiki bu fiyata değil kampanya fiyatına 5 günde kuruldu. Neden ikisene çünkü digiturk fiyat politakasıyla anlaşamıyoruz bu nedenle iptal edip tekrar üye oluyorum
  • 31-08-2025, 13:47:28
    #6
    aqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.n11.com/urun/digiturk-sp...ulumlu-3464885

    ben iki senedir buradan alıyorum tabiki bu fiyata değil kampanya fiyatına 5 günde kuruldu. Neden ikisene çünkü digiturk fiyat politakasıyla anlaşamıyoruz bu nedenle iptal edip tekrar üye oluyorum
    😀 bende sizin gibi yapıyorum, 1 yıl kendi adıma sonra eşimin adına alıyorum, yalnız bu sene ziraat bankkart kampanyası cok cazipti o yüzden n11 den değil bankkart kampanyası ile aldım.
  • 31-08-2025, 15:00:37
    #7
    ben bilgisayardan izliyorum. o nedenle tod yapıyorum. tod resmi yayıncı. iptali ve üyeliği daha kolay oluyor.
  • 31-08-2025, 15:54:43
    #8
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bilgisayardan izliyorum. o nedenle tod yapıyorum. tod resmi yayıncı. iptali ve üyeliği daha kolay oluyor.
    Tod mantıklı fiyat olarak daha uygun fakat geriden geliyor maç yayınları, arada donma vs. sorun çıkarabiliyor.
  • 31-08-2025, 15:59:41
    #9
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tod mantıklı fiyat olarak daha uygun fakat geriden geliyor maç yayınları, arada donma vs. sorun çıkarabiliyor.
    Evet katılıyorum tam olarak öyle Ancak inanın, üyeliği kolay. anında yapılıyor. ödemezsen iptal oluyor. gayet basit yani. diğer türlü, yıllar önce amcam üye olmuştu digitürk'e. faks çekin kapatalım dönemiydi. ıkındı sıkıldı kapattırdı aylar sonra. Bunu düşününce, 1 dakika geriden gelsin diyorum. ben genelde pcdeyim zaten. özellikle premier lig güzel oluyor. büyük keyif alıyorum. o nedenle kullanıyorum. elbette tercih sizin. doğru söylüyorsunuz. geriden geliyor.