aqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.n11.com/urun/digiturk-sp...ulumlu-3464885

ben iki senedir buradan alıyorum tabiki bu fiyata değil kampanya fiyatına 5 günde kuruldu. Neden ikisene çünkü digiturk fiyat politakasıyla anlaşamıyoruz bu nedenle iptal edip tekrar üye oluyorum
😀 bende sizin gibi yapıyorum, 1 yıl kendi adıma sonra eşimin adına alıyorum, yalnız bu sene ziraat bankkart kampanyası cok cazipti o yüzden n11 den değil bankkart kampanyası ile aldım.