bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tod mantıklı fiyat olarak daha uygun fakat geriden geliyor maç yayınları, arada donma vs. sorun çıkarabiliyor.
Evet katılıyorum tam olarak öyle Ancak inanın, üyeliği kolay. anında yapılıyor. ödemezsen iptal oluyor. gayet basit yani. diğer türlü, yıllar önce amcam üye olmuştu digitürk'e. faks çekin kapatalım dönemiydi. ıkındı sıkıldı kapattırdı aylar sonra. Bunu düşününce, 1 dakika geriden gelsin diyorum. ben genelde pcdeyim zaten. özellikle premier lig güzel oluyor. büyük keyif alıyorum. o nedenle kullanıyorum. elbette tercih sizin. doğru söylüyorsunuz. geriden geliyor.