• 14-12-2024, 15:33:59
    #1
    Arkadaşlar selamlar. Netflix hesabına her ay 230tl ödemek anlamsız gelmeye başladı. Zaten 5 kişi kullanabiliyorken parayı bölüşüp kullanmak daha mantıklı geldi. O yüzden benim de Netflix hesabımda 2 kişilik boş yer bulunmakta. 50₺ karşılığında ortak olmak isteyen var mı ?

    2 kişi bulundu ilginiz için teşekkürler.
  • 14-12-2024, 15:51:28
    #2
    Nays , papel , sipay kullanarak cashback alabilirsiniz.
  • 14-12-2024, 15:57:42
    #3
    @English; Öyle de fazla gelmeye başladı hocam. Her ay ödüyorum sonuçta
  • 14-12-2024, 16:00:05
    #4
    ozkanozdemir29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @English; Öyle de fazla gelmeye başladı hocam. Her ay ödüyorum sonuçta
    Anladım hocam umarım bulursunuz.
  • 14-12-2024, 16:01:26
    #5
    Kral benim şuan ortak var ama zamanı biticek btitikten sonra ben gelirim tabi sen biri bulamazsan ozamana kadar .
  • 14-12-2024, 17:15:41
    #6
    Hocam ortak kullanınca, ben onun, oda benim neler izlediğimizi görebiliyormuyuz?
  • 14-12-2024, 17:17:53
    #7
    Ortqk nasil giriliyor ben anneme aldm onun tvden girince bizim tvye izin vermiyor orta pakette hocam
  • 14-12-2024, 17:28:15
    #8
    WebTicarMarketi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortak kullanınca, ben onun, oda benim neler izlediğimizi görebiliyormuyuz?
    Şifre eklersin görünmez
  • 14-12-2024, 17:29:13
    #9
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortqk nasil giriliyor ben anneme aldm onun tvden girince bizim tvye izin vermiyor orta pakette hocam
    5 kullanıcı açmaya izin veriyor açıp kullanabilirsiniz