benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortqk nasil giriliyor ben anneme aldm onun tvden girince bizim tvye izin vermiyor orta pakette hocam
5 kullanıcı açmaya izin veriyor açıp kullanabilirsiniz