Arkadaşlar selamlar. Netflix hesabına her ay 230tl ödemek anlamsız gelmeye başladı. Zaten 5 kişi kullanabiliyorken parayı bölüşüp kullanmak daha mantıklı geldi. O yüzden benim de Netflix hesabımda 2 kişilik boş yer bulunmakta. 50₺ karşılığında ortak olmak isteyen var mı ?

2 kişi bulundu ilginiz için teşekkürler.