İsim vermicem zaten orada belli başlı firmalar var onlarda saldırı aldıgında vdslerde donma kasma çok oluyor.
Hocam tekil olarak ip üzerinden koruması olmadan saldırı alan x bir yerde donma kasma olması ip'nin blockhole düşmesi vs. aşırı normal değil mi ?
Burada bir lokasyonda yer alan tüm firmaları zan altında bırakmak ne derece doğru ?