Hocam tekil olarak ip üzerinden koruması olmadan saldırı alan x bir yerde donma kasma olması ip'nin blockhole düşmesi vs. aşırı normal değil mi ?
Burada bir lokasyonda yer alan tüm firmaları zan altında bırakmak ne derece doğru ?
Haklısınız hocam bu yüzden isim vermedim. Yaşadıgım kötü bir deneyimi arkadaş ile paylaşmak istedim hepsi bu. Amacım kimsenin ekmegine taş koymak değil.