_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam bu yüzden isim vermedim. Yaşadıgım kötü bir deneyimi arkadaş ile paylaşmak istedim hepsi bu. Amacım kimsenin ekmegine taş koymak değil.
Hocam yaşadığınız kötü deneyimi isim vermeyerek ancak bir çok firmayı töhmet altında bırakarak anlatmanız istemeyerekte olsa bir çok firmanın ekmeğine taş koyar hocam.
İyi forumlar...