• 26-11-2012, 17:14:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar

    Gün İşinde Bir Çok Pm Alıyorum Ve Mail Atan Msn Yazan Vb.. Oluyor
    2 Senemi Redsation - + Olarak Tamamlamış Biri Olarak Tecrübelerimden
    Faydalanmak İsteyenler Olur Diye Bu Konuyu Açdım
    Peki Biz Neler Yapıyoruz

    İdrac OS (işletim sistemi ) Windows Dahil Kurulumu
    Wmware Esxi Yapılandırma Kurulumu Lisans Aktif Edilmesi
    E3 Sunuculardaki H200 Raid Kartların Cache Aktif Edilip Hızlandırılması

    Tüm Bunlar 10 TL Olarak Ücretlendirilir Redsation Bu İşlemler +50 Sterlindir


    Yazılımsal Destek

    Server Site vb.. Taşıma
    Cpanel Plesk Kurulumları
    Direcadmin Kurulumu
    Farklı Paneller Arası Taşıma

    Bunlar İşinde Tek Ücret 30 TL Dir (Taşınak Site Sayısınada Bağlıdır)

    Yazılım Kurulumları

    Red5 - Open Source Server (v0.7-0.9+ with JDK6) Kurulumu 50 TL Dir


    Bunu Dışında Pm Den Çok Soru Sorulan Diger Konu İse Vmware Vcenter Hem Windows Hem Linux İşin

    Vcenter Kurulumu Zahmetli Ve Yorucudur Özellikle 5.1 De

    Ondan Dolayı Onun Ücreti 50 TL Dir 1 Kere Mahsus


    Tüm Bu İşlemler 1 Ay Garantilidir 1 Ay işinde Terkrar Bu İşlemleri Yaptırmak Ücretsizdir


    Herkes Şimdi Bu Adam Fırsatçı Diycek Ama Arkadaş günde 20 pm 15- 20 Sunucu

    Kurulumdan Beynim Sulandı Madem Yoğulcaz Bunun Emeğini Alalım Demi?



    Adresimiz :Vişne1 Mah. Garantikoza çarşısı H1 Blok No:2 Zekeriyaköy / İstanbul
    Destek MSN Adresimiz : info@sunucuservis.com.tr
    İnternet Web Adresimiz: www.sunucuservis.com.tr
    GSM : (0538) 203 32 15

    Vergi Dairesi : İstanbul /Sariyer
    Vergi No : 6780264897

    Yer Saglayici Belge No : 2781
    http://www.tib.gov.tr/tr/fby_ticariM.html
  • 26-11-2012, 22:58:54
    #2
    bunu fırsatçılık olarak kimse görmez.

    gayet mantıklı ve gerekli bir servis. düşünmüş olmandan dolayı tebrik ederim.
  • 26-11-2012, 23:01:04
    #3
    Kurumsal PLUS
    Böyle bir açık vardı piyasada bencede. Sunucu Danışmanlığı gibi birşey olacak anlaşılan. Eğer hizmet yelpazeni genişletirsen örneğin sadece redstation ile sınırlı kalmaz isen çok iyi müşteri bulursun.

    Hayırlı işler.
  • 26-11-2012, 23:19:13
    #4
    hayırlı satışlar üstad )
  • 26-11-2012, 23:34:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu fırsatçılık olarak kimse görmez.

    gayet mantıklı ve gerekli bir servis. düşünmüş olmandan dolayı tebrik ederim.
    çok teşekkürler engin abim bende bir ara korkmuşdum tepki alcam diye bu yazın beni rahatlattı

    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir açık vardı piyasada bencede. Sunucu Danışmanlığı gibi birşey olacak anlaşılan. Eğer hizmet yelpazeni genişletirsen örneğin sadece redstation ile sınırlı kalmaz isen çok iyi müşteri bulursun.

    Hayırlı işler.
    kesinlikle dell marka cihazların bios idrac dahil güncelleme çalışmalarıda yapıyoruz isteklere göre yelpazeyi genişletebiliriz buna tek redsation degil
    bir çok datacenter kullanılan dell server dahil zaten dediğim gibi şuanda aklıma başka birşey gelmiyor
    isteklere göre yelpaze eklemeler yapılcak
  • 26-11-2012, 23:38:53
    #6
    Hayırlı olsun hocam bir eksik nokta daha doldurmuşsunuz.
  • 26-11-2012, 23:39:41
    #7
    selam
    Bu hizmeti sağlaman çok güzel. birşey 10 tl heleki çokda cuzi bir rakam
    fakat sürümden kazanırsın sıkıntı yok okonuda allah kolaylık versin.
  • 26-11-2012, 23:42:14
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşın bu hizmeti de en iyi şekilde yapacağından şüphem yok.
  • 27-11-2012, 00:12:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DCSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam
    Bu hizmeti sağlaman çok güzel. birşey 10 tl heleki çokda cuzi bir rakam
    fakat sürümden kazanırsın sıkıntı yok okonuda allah kolaylık versin.
    dinders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın bu hizmeti de en iyi şekilde yapacağından şüphem yok.
    Teşekkürler Elimden geleni yapmaya çalışcaz
    fiyat burdaki amacı sürümden çok cuzi bir rakama herkes yardımcı olmak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:12:07 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:19 --

    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam bir eksik nokta daha doldurmuşsunuz.
    çok teşekkürler elimden geleni cuzi rakama yapmaya çalışıyorum