SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu fırsatçılık olarak kimse görmez.

gayet mantıklı ve gerekli bir servis. düşünmüş olmandan dolayı tebrik ederim.
çok teşekkürler engin abim bende bir ara korkmuşdum tepki alcam diye bu yazın beni rahatlattı

TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir açık vardı piyasada bencede. Sunucu Danışmanlığı gibi birşey olacak anlaşılan. Eğer hizmet yelpazeni genişletirsen örneğin sadece redstation ile sınırlı kalmaz isen çok iyi müşteri bulursun.

Hayırlı işler.
kesinlikle dell marka cihazların bios idrac dahil güncelleme çalışmalarıda yapıyoruz isteklere göre yelpazeyi genişletebiliriz buna tek redsation degil
bir çok datacenter kullanılan dell server dahil zaten dediğim gibi şuanda aklıma başka birşey gelmiyor
isteklere göre yelpaze eklemeler yapılcak