Redsation İdrac İşlemleri ( Sadece 10 TL)
33
●2.331
- 27-11-2012, 11:02:38Sami ben de senden her ne kadar hoşlanmıyor olsam da, bu yaptığının adı fırsatçılık olmaz, olamaz.
Hizmet sektörü diye birşey var.
Gayet yararlı bence. - 27-11-2012, 13:33:45Üyeliği durdurulduBuna fırsatçılık diyenler fırsatçıdır. Sen bir iş yapıyorsun emeğinin de karşılığını almalısın sami. Sonuna kadar haklısın..
- 27-11-2012, 13:34:38Üyeliği durdurulduçok teşekkürler + - leri iletmeniz bunu dahada geliştirmemiz önemli yol kat etmektedir7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 13:39:47Üyeliği durdurulduClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçok teşekkürlerAbathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 13:46:15Sami sağolsun redstationun işkence haline gelen raid yapılandırma konularında çok kişiye ücretsiz yardım etmiştir, bu işi ticarete dökmesi gayet yerindedir sonuçta mesai harcanıyor.
- 27-11-2012, 13:48:11Üyeliği durdurulduevet abim teşekkürler hergun onlarca kişiye yapınca inan insan artık beyni sulanıyor resmenElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu dışı: hayırlı olsun gizli modlugun