7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sami ben de senden her ne kadar hoşlanmıyor olsam da, bu yaptığının adı fırsatçılık olmaz, olamaz.

Hizmet sektörü diye birşey var.

Gayet yararlı bence.
çok teşekkürler + - leri iletmeniz bunu dahada geliştirmemiz önemli yol kat etmektedir