PanpamCOM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

XXXXXXXX
Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.
Not: Tartışmaya dönmesin, siz de editleyin yukarıyı lütfen.
24
●1.987

teşekkür ederim ayrıca
Bu yüzden bu tür şeyleri normal karşılamak gerekiyor burada. Geçen zamanlarda kendisini tanırız, tanışırız. Bizde referans oluruz yeri gelir. Ama bizler 4-5 yıldır buradayız. Çok şey gördük, çok şey yaşadık. Bu yüzden her yazılana alınmayın. Didiklemezsek bizler, birileri bir şekilde dolandırılıyor.