• 11-10-2012, 20:06:28
    #10
    PanpamCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Alpercan, Referansım Sayfa.net Engin bey. umarım yeterlidir.
    ayrıca 1 senelik ödemesini peşin yaptığım sadeceweb.com şirketi aracı firma ama sunucu benim olduğu icin 6 ay lık kalan ödemesini de ben alacağım için aracı da olsa ödemesi bana gelecek yani. Sen sadece sadeceweb.com sirketini ara böyle bir makina veriyor 'Yasin Ünal' adında bir arkadaş ve sizden almış ödemesini ona yapacağım hizmeti sizden alacağım gibi bir cümle kurarsan.verecekleri cevabı buraya da yazarasın . %100 devir almak mümkün ayrıca.
    Oradan bakınca gerizekalı gibi falan mı duruyorum?

    XXXXXXXX

    Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.

    Not: Tartışmaya dönmesin, siz de editleyin yukarıyı lütfen.
  • 11-10-2012, 20:09:55
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradan bakınca gerizekalı gibi falan mı duruyorum?

    Şu isimde adamın sunucusunu alacağım, hizmet sizden ödemesini adama yapacağım diye gidip firmaya beni geçin, kimsenin demeyeceğini hepimiz biliyoruz. Referansınızı başında yazın o zaman. Binlerce adam gördü burası. 2 mesajınız varken size sunucu parasını çıkarıp kimse vermez elbette sorgulayacak, sorgulayacağız. Sorgulamazsak sorun vardır. Ki, bende sunucu arayışındayım. Dikkatimi çektiği için yazdım. Bence 2 mesajınız varken bu konuları açarak, alacağınız cevabı siz öğrenin. En azından ben, firmayı arayıp 2 kelimeyle hizmet alacağımı ummuyorum.

    Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.
    Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde
  • 11-10-2012, 20:11:17
    #12
    F.Güngör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde
    Bu yüzden %100 diye sordum. Ancak referansları başında yazmayınca haliyle kimseye güvenilmeyeceğini sanırım daha önceden görmediği için bana o şekilde yazmış.. İki tarafa da hayırlı olsun diyelim.
  • 11-10-2012, 20:19:58
    #13
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradan bakınca gerizekalı gibi falan mı duruyorum?

    XXXXXXXX

    Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.

    Not: Tartışmaya dönmesin, siz de editleyin yukarıyı lütfen.
    Estf Alpercan teşekkür ederim ayrıca

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:19:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:04 --

    F.Güngör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde
    Teşekkürler
  • 11-10-2012, 20:30:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bilmediğiiz tanımadığınız insanlar hakkında neden konuşuyorsunuz yarın ödeme yapılacak teslim alınacak 10 numara 5 yıldız bir adam yasin bey ayıp ya insanları kötülemekten yorulmadınız.
  • 11-10-2012, 20:39:22
    #15
    RafyNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğiiz tanımadığınız insanlar hakkında neden konuşuyorsunuz yarın ödeme yapılacak teslim alınacak 10 numara 5 yıldız bir adam yasin bey ayıp ya insanları kötülemekten yorulmadınız.
    Teşekkür ederim Rıdvan bey
  • 11-10-2012, 20:43:21
    #16
    RafyNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğiiz tanımadığınız insanlar hakkında neden konuşuyorsunuz yarın ödeme yapılacak teslim alınacak 10 numara 5 yıldız bir adam yasin bey ayıp ya insanları kötülemekten yorulmadınız.
    Hayırlısı olsun ancak konuyu alevlendirmeyin bence sunucunuzun keyfini çıkartın boş yere tartışma yaratıcak bu cümleniz..

    Kimsenin amacı kötülemek değildir 1 mesajı bulunan biri böyle bir konu açtığında insanların yaklaşımı temkinli oluyor haklı olarak.. Ancak Engin bey zaten konuya yorumunu yaptıktan sonra sorun kalmamış.
  • 11-10-2012, 20:51:53
    #17
    RafyNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğiiz tanımadığınız insanlar hakkında neden konuşuyorsunuz yarın ödeme yapılacak teslim alınacak 10 numara 5 yıldız bir adam yasin bey ayıp ya insanları kötülemekten yorulmadınız.
    Hocam biz konuyu hallettik de, üye profilinde söylediğiniz şeyler yazmıyor ama? Anlaşamadığımız şu ki, profil bir giysi sadece. İnsanlar burada 2 mesajlı üyeyi %90 *********** olarak görür. Nedenini bilmiyorsanız çok yenisinizdir. Yani burada kural güvenmemektir. Sayfa.net yazmış, güvence vermiş. Burada binlerce adam olmayan ürünün parasını alıp ürün yerine alıcıların annesine selamlar gönderdi. Bu yüzden bu tür şeyleri normal karşılamak gerekiyor burada. Geçen zamanlarda kendisini tanırız, tanışırız. Bizde referans oluruz yeri gelir. Ama bizler 4-5 yıldır buradayız. Çok şey gördük, çok şey yaşadık. Bu yüzden her yazılana alınmayın. Didiklemezsek bizler, birileri bir şekilde dolandırılıyor.
    Konu bizim adımıza kapandı zaten. Kısa bir açıklama yapmış olayım.
  • 11-10-2012, 20:55:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz konuyu hallettik de, üye profilinde söylediğiniz şeyler yazmıyor ama? Anlaşamadığımız şu ki, profil bir giysi sadece. İnsanlar burada 2 mesajlı üyeyi %90 *********** olarak görür. Nedenini bilmiyorsanız çok yenisinizdir. Yani burada kural güvenmemektir. Sayfa.net yazmış, güvence vermiş. Burada binlerce adam olmayan ürünün parasını alıp ürün yerine alıcıların annesine selamlar gönderdi. Bu yüzden bu tür şeyleri normal karşılamak gerekiyor burada. Geçen zamanlarda kendisini tanırız, tanışırız. Bizde referans oluruz yeri gelir. Ama bizler 4-5 yıldır buradayız. Çok şey gördük, çok şey yaşadık. Bu yüzden her yazılana alınmayın. Didiklemezsek bizler, birileri bir şekilde dolandırılıyor.
    Konu bizim adımıza kapandı zaten. Kısa bir açıklama yapmış olayım.
    Lafım ağır gelmişse affola ben kötü anlamda söylemedim bende yeniyim tabiki aranızda sizde haklısınız doğruya ne hacet. Yeniden kusuruma bakmayın.