Oradan bakınca gerizekalı gibi falan mı duruyorum?
Şu isimde adamın sunucusunu alacağım, hizmet sizden ödemesini adama yapacağım diye gidip firmaya beni geçin, kimsenin demeyeceğini hepimiz biliyoruz. Referansınızı başında yazın o zaman. Binlerce adam gördü burası. 2 mesajınız varken size sunucu parasını çıkarıp kimse vermez elbette sorgulayacak, sorgulayacağız. Sorgulamazsak sorun vardır. Ki, bende sunucu arayışındayım. Dikkatimi çektiği için yazdım. Bence 2 mesajınız varken bu konuları açarak, alacağınız cevabı siz öğrenin. En azından ben, firmayı arayıp 2 kelimeyle hizmet alacağımı ummuyorum.
Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.
Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde