AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oradan bakınca gerizekalı gibi falan mı duruyorum?

Şu isimde adamın sunucusunu alacağım, hizmet sizden ödemesini adama yapacağım diye gidip firmaya beni geçin, kimsenin demeyeceğini hepimiz biliyoruz. Referansınızı başında yazın o zaman. Binlerce adam gördü burası. 2 mesajınız varken size sunucu parasını çıkarıp kimse vermez elbette sorgulayacak, sorgulayacağız. Sorgulamazsak sorun vardır. Ki, bende sunucu arayışındayım. Dikkatimi çektiği için yazdım. Bence 2 mesajınız varken bu konuları açarak, alacağınız cevabı siz öğrenin. En azından ben, firmayı arayıp 2 kelimeyle hizmet alacağımı ummuyorum.

Anlaşılmış sanırım, iki tarafa da hayırlı olsun.
Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde