F.Güngör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce sunucu devri yapılır daha sonra ödeme geçilir. İki tarafta mutlu olur bu şekilde
Bu yüzden %100 diye sordum. Ancak referansları başında yazmayınca haliyle kimseye güvenilmeyeceğini sanırım daha önceden görmediği için bana o şekilde yazmış.. İki tarafa da hayırlı olsun diyelim.