Merhaba,
1 aydır hostbankdan aldıgım sunucuyu kullanıyorum. ( Hardware: AMD Opteron 1212 Dual Core Processor/2048MB/160GB SATA )
1 ay sorunsuz kullandım ama 2 gündür sunucu açılmıyor,sorun önce pleskde denildi , sonra sunucu kasıyor denlidi.Şuan bir çözüm üretilmedi ve 2 gündür de siteler kapalı bu gidişlede bir çözüm üretilmeyecek gibi.Sunucuda adam akıllı çalışan 2 site var toplam hitleri 35-40k arası gidiyordu.Ne yapacağımı bilmiyorum,plesk panele dahi giremiyorum,ve makine özellikleri verebilecek varsa sevinirim.Şuanki sunucunun 1 aylık daha ücreti yeni ödenmişti ama yapacagım bişey yok.Yardımlarınızı bekliyorum.Ne pleske,be ftp ye ne de sitelere ulaşılmıyor,komple kesildi yani sunucu.Bu konularda pek bilgim yoktur..
Yok mu adam akıllı bi sunucu
10
●1.258
- 21-09-2007, 16:41:45Üyeliği durduruldu
- 21-09-2007, 17:25:27Üyeliği durdurulduStok:1
Intel Core 2 Duo E6320 (4 Saat içerisinde Teslim edilir)
1 GB RAM
160 GB HDD
500 GB Aylık Transfer
120$ / Ay
Kontrol paneli ücretleri;
CPanel: 25$ / Ay
Directadmin 15$ / Ay
-------------------------
Ekstra Ücretler:
Ekstra 1 GB Ram: 10$ / Ay
Ayrıca isterseniz aylık 15$ ekstra öderek 1 yıl sonunda sunucu donanımına sahip olabilirsiniz. - 21-09-2007, 18:24:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar,
Şuanki sunucuza göre daha iyi bir cache li ve yeni model bir işlemci ile birlikte 2GB ramli bir paket öneriyorum..
Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz
2GB DDR2 RAM
160GB SATA HDD
1500GB Aylık Transfer
5 IP / 10 Mbps Port
Linux Centos İşletim Sistemi
Plesk w/ Power Pack Unlimited Domains
İlk Ay 160 $ Kurulum Ücreti dahil
Sonraki Aylar 155 $
Msn-Mail : fazo@idealhosting.org
Saygılarımla,
Fazlı YILMAZ
iDealhosting İnternet Hizmetleri-reseller hosting,reseller hizmetleri,domain kayıt,web hosting,dedicated - 21-09-2007, 20:57:28adam sunucum yetmiyor demiş konusunu açmış sunucu arıyor.EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin ne haddinize saygısızlık yapmak ?
ayıp.
Ekin: Edikledim
- 21-09-2007, 21:00:38Üyeliği durdurulduHasan yazmasa ben yazıcaktım.EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın onlarca i-traderi var 1 tane dışında hepsi olumlu.
Siz kim oluyorsunuz da tostbank ifadesini kullanıyorsunuz.
Mayigeyiq bölümünde Luge'nin konusu var tostbank24 diye ama o geyik.
Haddinize değil.
