EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tostbank hakkında acılan 2 gunde ikinci konu ........
Hasan yazmasa ben yazıcaktım.

Adamın onlarca i-traderi var 1 tane dışında hepsi olumlu.

Siz kim oluyorsunuz da tostbank ifadesini kullanıyorsunuz.

Mayigeyiq bölümünde Luge'nin konusu var tostbank24 diye ama o geyik.

Haddinize değil.