tostbank hakkında acılan 2 gunde ikinci konu ........
Hasan yazmasa ben yazıcaktım.
Adamın onlarca i-traderi var 1 tane dışında hepsi olumlu.
Siz kim oluyorsunuz da tostbank ifadesini kullanıyorsunuz.
Mayigeyiq bölümünde Luge'nin konusu var tostbank24 diye ama o geyik.
Haddinize değil.