Merhaba,

1 aydır hostbankdan aldıgım sunucuyu kullanıyorum. ( Hardware: AMD Opteron 1212 Dual Core Processor/2048MB/160GB SATA )

1 ay sorunsuz kullandım ama 2 gündür sunucu açılmıyor,sorun önce pleskde denildi , sonra sunucu kasıyor denlidi.Şuan bir çözüm üretilmedi ve 2 gündür de siteler kapalı bu gidişlede bir çözüm üretilmeyecek gibi.Sunucuda adam akıllı çalışan 2 site var toplam hitleri 35-40k arası gidiyordu.Ne yapacağımı bilmiyorum,plesk panele dahi giremiyorum,ve makine özellikleri verebilecek varsa sevinirim.Şuanki sunucunun 1 aylık daha ücreti yeni ödenmişti ama yapacagım bişey yok.Yardımlarınızı bekliyorum.Ne pleske,be ftp ye ne de sitelere ulaşılmıyor,komple kesildi yani sunucu.Bu konularda pek bilgim yoktur..