• 02-09-2007, 12:21:00
    #10
    Giga-International ile başka problemi olan oldu mu acaba?
  • 02-09-2007, 12:27:16
    #11
    turkiyede nixcon var unmetered fakat 10mbit
  • 02-09-2007, 12:50:23
    #12
    strato ag yi tavsiye ederim cok kaliteli ve destekleri super herseyini ozel strato panelinden yapabiliyosun (Plesk panelinde var tabi)..ben yaklasik 5 aydir kullaniyorum sadece 2 kere isim dustu onlara ondada aninda sorunu hallettiler fiyatlarida gayet iyi
  • 02-09-2007, 14:00:11
    #13
    Misafir
    benım sorunum bu sana soylemıs oldum
    eger ıstersen sana verıdıgım dc daha ıyı
  • 30-12-2007, 14:06:08
    #14
    doink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giga-International ile başka problemi olan oldu mu acaba?
    2mbiti yukarı geçemedim bir türlü Hatat bazen tamamen 1mbitte kaldım. Zaten çokfazla band kullnıyorsunuz diye sunucyu kapattılar
  • 30-12-2007, 18:43:43
    #15
    STRATO şimdi burada aylık 29 Euroya unmeter trafik mi veriyor? Kullanan var mı burayı?
  • 07-01-2008, 20:00:54
    #16
    hbb2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    STRATO şimdi burada aylık 29 Euroya unmeter trafik mi veriyor? Kullanan var mı burayı?
    oradaki fiyatlar Euro değil de Sterlin olarak belirtilmiş (£)

    Başka yurt dışı merkezli sağlam 100 Mbps limitsiz trafik sağlayan nereleri var acaba?
  • 07-01-2008, 20:27:59
    #17
    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ampanyasi.html

    10mbit sınırsız bw için bu adrese bakabilirsiniz.