strato ag yi tavsiye ederim cok kaliteli ve destekleri super herseyini ozel strato panelinden yapabiliyosun (Plesk panelinde var tabi)..ben yaklasik 5 aydir kullaniyorum sadece 2 kere isim dustu onlara ondada aninda sorunu hallettiler fiyatlarida gayet iyi