doink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giga-International ile başka problemi olan oldu mu acaba?
2mbiti yukarı geçemedim bir türlü Hatat bazen tamamen 1mbitte kaldım. Zaten çokfazla band kullnıyorsunuz diye sunucyu kapattılar